wtorek, 12 stycznia 2016

Pachnie w całym pokoju

image Od jakiegoś czasu używam domku do olejków eterycznych . Można powiedzieć że uzależniłam się od tych zapachów. Gdy na rynek wszedł wosk , olejki poszły na 2 tor. Myślę że wosk są lepsze od olejek  i są bardziej ekologiczne.
Dziś chciałabym przedstawić wam wosk od Organique. Kupuje u nich od jakiegoś czasu i jestem zadowolona z zakupu. Po pierwsze wosk pachnie intensywnie a ja uwielbiam gdy jest taki zapach. Zapach unosi się na długo , więc mogę się nim cieszyć długo. Szybko się roztapia, nie podrażnia. Cena takiego wosku to około 8 zł.   Pozwolę jeszcze napisać jaki używać domek , podstawkę by taki wosk mieć w domu. Nie polecam typowe domku lub w kształcie dzbanka do herbaty bo potem już tego wosku nie usuniemy. Również nie polecam roztapiać w formie z kamienia, ja chciałam roztopić i po prostu spaliłam ten kamień . Polecam taką formę jak widać na zdjęciu i musi być on coś z porcelany ( śliski materiał) . W sumie nie wiem z czego on jest.

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz