sobota, 16 stycznia 2016

czym się maluje i jak



image
Chciałabym wam przedstawić co używam do malowania się oraz co po kolei używam by jakoś wyglądać.
Zaczęłam się malować gdy poszłam do liceum , do tego czasu nie zwracałam uwagi by użyć kosmetyków przeznaczonych do malowania się. Wtedy używałam błyszczyku, ale nawet on mi przeszkadzał. Jak pisałam wyżej zaczęłam się interesować tymi produktami jak poszłam do liceum. Koleżanki mi pokazały co używać i jak używać. Oczywiście malowałam się delikatnie , by żaden nauczyciel się nie przyczepił. Wtedy zaczęłam używać cienia do powiek oraz tuszu. Dopiero po jakimś czasie zdecydowałam się na podkład oraz eyeliner. Po kilka latach stwierdziłam że nie będę używać eyeliner czy kredki , ponieważ po pierwsze nie umiem robić kresek a po 2 człowiek i tak jest ładny bez żadnych kresek i wygląda dobrze w delikatnym makijażu. Co używam : - Cienie do powiek : paleta z Rossmanna / Ingrid - Kryjący krem : synergen - Korektor maskujący : ados - puder : ingrid - róż do policzków : art de lautrec - tusz do rzęs : primer i mascara revitalsh - to żółte pudełeczko do balsam do ust - pomadki : deni carte / celia - pędzle : allegro Jak się maluje : Na początek oczyszczam twarz , ożywając do tego produktów firmy Ziaja . Po oczyszczeniu nakładam korektor maskujący a na niego kryjący krem . Potem zakładam kolor z palety cieni i tuszuje rzęsy. potem nakładam puder i róż do policzków a na końcu maluję usta pomadką.  

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

1 komentarz:

  1. Brakuje tylko jakiegos zdjecia zebysmy mogly zobaczyc jak wyglada efekt koncowy :)

    OdpowiedzUsuń